Update!

Tänkte berätta om förra helgen och visa lite bilder, fredag skrev jag ju om och blev inte så mycket bilder så vi tar lördagen på en gång!
Började med att jag övningskörde ut till tyresö och årets höststäd, vilket gick bra. Sedan var det till solna som gällde och träffa den supersöta maxen!
Söt va?
Efter det lånade jag bors bild och övningskörde med pappa för första gången, vilket gick helt okej. Handlade mat för alla som skulle komma på kvällen och sedan var det bara dags att laga mat.  Allt eftersom började folk att komma och efter maten var det dags för matchen, vilket alla vet hur den slutade.
Sedan blev det utgång för mig, S, H och A vilket var toppen! Hade jättkul och hoppas ni också hade det. Träffade dessutom E ute vilket också var kul eftersom vi inte hade setts på ett tag, men nästa gång blir det fika så jag kan övertala henne om smil... I alla fall, bilder:


Kom hem kl 3 och 8 var det uppstigning när familjen sjöng för mig. Packade väskan (fick sitta på den) och åkte till centralen för att ta tåget. Väl framme var det bakning som gällde innan jag hade match, som vi vann men det vet ni ju redan.
På kvällen kom några hit för att smaka på tårtan vilket var väldigt mysigt:

Så, det var helgen, återkommer senare med vad som har hänt idag och händer framöver!
S


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh ja det var en underbar kväll :D Ser verkligen fram emot att få träffa dig igen finaste <3 Du är underbar :)

2009-10-14 @ 23:37:26
URL: http://08liv24sju.devote.se
Postat av: Amanda

Du, jag skulle också vilja ha bilder från den kvällen :) skulle du kunna maila? <3

2009-10-14 @ 23:38:48
URL: http://08liv24sju.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0