Varför är det så svårt att veta vad som saknas

Jag vet bara att jag inte är nöjd, vet att jag kan bättre. Någon frågade vad det var som inte var bra, svaret blev då känslan. Men jag vet ju att jag kan, framörallt att jag kan bättre så det gäller väl bara att ha tålamod..

Tenta snart dessutom, börjar få lite ångest eftersom det händer så mycket annat den här veckan:
TIS: S fyller år så det blir tårta där samt planering.. Sedan är det träning på kvällen.
ONS: Tacksitting med tema: jag kommer precis ifrån. Vad jag kommer ifrån får ni läsa/se på ons eller tors..
TOR: Skola, körlektion, träning, och sedan packa!
FRE: Jag åker hem! Så då blir det pluggande på tåget! Men ska bli riktigt skönt att få vara hemma en kväll och få träffa alla som jag inte har sett på hur länge som helst, kanske inte har sagt det rakt ut men: jag saknar er.

Klart slut för stunden

S


Kommentarer
Postat av: lena

känslan kommer kanske om du slappnar av och har rolig. kom i håg, du blev ju bra på vristskott i fotboll när du slutade med fotboll.

2009-10-05 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0