090909

Jaha, så var denna trevliga dag över. Det känns ju lite trist. Dock väntar träning och party imorgon vilket lär bli skoj. Ska hem till en nyfunnen vän och föra och sen blir det parken. Laddad som tusan och hoppas på en skön kväll. 

Jag måste läsa lite också. Målet är att ha läst ut boken som jag läser nu på fredag. Har ju 3 timmars resa hem samt tid imorgon. Det ska jag nog lyckas med, förhoppningsvis. Sedan blir det låna resten av böckerna på biblioteket i stockholm. Studen ekonomi, yeah that's funny... not.

I alla fall, nog skrivet om en massa trams. Nu ska jag fortsätta dega här en stund tills jag bestämmer mig för att sova. Haha...


LOVE
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0