En trevlig dag!

Idag känns som en mycket bra dag. Det gillar jag. Började dock med att jag vaknade och kände mig som en sten men allt kan ju inte vara perfekt eller hur? Lyckades komma iväg till skolan och föreläsningen var riktigt intressant idag, kanon tänkte jag, detta är ju vad jag vill syssla med! Äntligen föll det på plats liksom. Sedan gick jag  till gymet och dansade lite till afrikanske toner, oj så kul det var och skönt i allra högst grad. Tog en dusch och fixade mig lite för att sedan bege mig hemmåt och äta lasange (det verkar som om alla gör det nu...) och dricka kaffe.

Såg att jag efter lite tjat fått mina pengar nu så jag kan betala räkningarna och fixa med ekonomin. Bra bra! Nu kan jag också skaffa mig resten av böckerna också vilket känns great.

Målet var att läsa en timma nu, mellan 3 och 4 så det ska jag väl sätta igång med. Sedan blir det jobb och därefter ska jag hem och mysa i soffan. S's H kommer idag också så då blir vi tre i lägenheten, dock får jag sovrumet för mig själv vilket inte känns helt knas. Fas jag sover ju så tungt ändå så det spelar ingen roll att S alltid går upp före mig. Haha, gillar't.


S ska laga wook idag till middag. Det ser jag fram emot. Ingen falukorv eller blodpudding ikväll. Älskar't.

Dags att läsa,

LOVE
T


Kommentarer
Postat av: Alex

Åh, låter ju som en toppen dag.. Kan jag inte också ha bra dagar.. BUH!

2009-09-09 @ 17:32:44
URL: http://poetdiet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0