Förkyld!

Sitter i soffan mätt o belåten efter att ha ätit en god middag som H :) Mötte också upp C för att låna lite kläder till imorn då det är match! Vi möter chalengers som spelar i div 1 så det blir till att ligga på topp.0
Men som sagt idag gick det inte så bra, har blivit förkyld under natten så har sorat hela dagen idag och haft lite känningar i halsen, men väl på träningen gick det bra, lite extra jobbigtbara .Men nu ska jag dricka te och sova mycket så blir det säkert bra!

Idag var det skola som vanligt, en föreläsning om vatten så kännde igen lite från projektarbetet vilket var kul. Sedan efter lunch begav jag mig till skolan och satt kvar och pluggade, kommer att upprepas kan jag lova. Imorn är det två föreläsningar, en om miljöekonomi och en om humanekologi. Dessa är två av fem möjliga inriktningar så ska bli kul att få veta lite mer om vad de handlar om.

Nä, nu ska vi bädda ut soffan och mysa med te och choklad!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0