Fredag är ändå den dagen som känns bäst

Om ni får återkopplingar till en gamal rekalm nu så förstår ni att vi har ätit kyckling, annars så vet ni det nu! T lagade jättegod kyckling som vi hade potatis i ungn till Nu sitter vi och ser på Diggelo sorligt nog, skulle ju se fotboll men när det blev 3-0 till Norge orkade jag inte mer. Tråkigt.¨

Idag var det EU prati skolan, vilket faktiskt var intressant och välbehövligt skulle jag tro inför frammtiden. Sedan var det studiebesök på ecoforum som friskade upp en del minnen men inte var så mycket nytt, men roligare än att sitta i en föreläsnings sal.
Sedan mötte jag upp A och fikade samt gjorde en del ärenden, och han så klart med en del uppdatering. Efter det hade jag och T shoppingrunda, först hemköp, sedan willys, ica och slutligen tempo. Men tempo hade inget bra så där handlar vi inte mer!

Ikväll blir det tidig sänggång, imorn är det nollkamps final, 1000p står på spel och vi har samling kl 09.00. Nollningstider, SMIL SMIL nollningstider! N&FA och sexet ni gör det så bra. Åh, ge oss mer poäng, det vill vi ha!

Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0