Godmorgon alla söta!

Har precis avslutat min frukost framför MTV Breakfastclub Top 10 och ska strax ta fram kursboken och läsa ett antal sidor. Första föroläsningen är imorgon och jag vill vara lite insatt och i framkant så att jag hänger med och förstår. Måste komma ihåg att sätta mig långt fram också, det är en väldigt tystlåten lärare och har föroläsningen så för att höra ska jag hålla mig till de främre raderna.

Idag då, ja vad händer då? Jag är hemma, ledig från skolan och ska alltså läsa en hel del. Funderar på att ta en promenad för att rensa hjärnan i mitten av läsningen eftersom det, för en gångs skull, är sol och bra väder. Blåsten kan vi inte göra något åt, det är bara att vänja sig. S dock är i skolan, första riktiga skoldagen för hennes del. Jag sov när hon gick, var verkligen trött. 

I eftermiddag är det nollningsstart. Ska vara på pedagogen vid 4 så det är ju ett tag kvar tills dess. Hoppas det blir kul, info och stadsvandring är det så står på planeringen. Det blir nog kalas.

Nej dags att läsa lite nu. 

LOVE
T 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0