Hej och hå!

Här går det undan, snart har jag bott här i tre veckor (tror jag..) och tentan är om två veckor. Hurra! Det är nästan så att man inte hinner med och jag önskar att dygnet hade några fler timmar än 24. Två extra om dagen hade varit utmärkt, det ska jag skrivs upp på min önskelista inför jul...!

Har kommit in på jobbet igen, TP är sig likt och det är inte så svårt som jag trodde. Första samtalet var lite ringrostigt men efter det flöt det på bra. 4 sålda (bäst bland oss nytillkomna) och en "uppgradering" till ett svårare projekt. Det gillar vi och idag ska jag alltså få utbildning på Tripple Play. Svårt sägs det, vi får väl se. Jag har även varit förbi en krog och lämnat mitt cv, mitt hjärta finns ju ändå i restaurangensvärld och inte inom färsäljning via telefon. Tyvärr TP.

Annars är det inte så mycket mer som är intressant att läsa om. Har hittat en ny favorit promenadsslinga som är genom kyrkogården här utanför. Den är så stor att man kan gå hur länge som helst. Mycket mysigt eftersom det är ett speciellt lugn att vandra runt bland fina gravstenar (är även lite fachinerad av vilka årtal de dog och föddes...så jag blir lite uppslukat när jag går där). Idag gick jag till och med av två hållplatser innan min vanliga för att få gå genom kyrkogården. Me like it!

Nej dags att plugga lite innan jag ska laga mat och sedan åka till jobbet, ingen rast och ingen ro.


Tjoho.
T 

Kommentarer
Postat av: Lena

Leta efter Karin Boyes grav under dina kyrkogårdspromenader. Den kan vara lite svår att hitta!

2009-09-15 @ 20:31:21
Postat av: Johanna

TUVA! R va ju grymt söt! Du hade rätt (a) :P

MIss U!

2009-09-15 @ 21:00:33
URL: http://johannakallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0