Inoficiell inbjudan till att fira mig

Min kära soffipropp kom med en bra idé när det gäller att fira min födelsedag. Fyller ju år den 11.e  men det är en söndag så då kommer jag åka tillbaka till Gbg (har förhoppingsvis match på kvällen då) Så firandet blir på lördag för alla vänner som vill gratulera mig, släkten tar jag på fredagen.
Men nu till själva idén, den lördagen är det Danmark-Sverige VM-kval, så vi tänkte äta någonstans och sen se på matchen. Så om det är någon som redan nu vet att dom vill hänga med så kan man får skriva det i en liten komentar här!

Appropå fotboll är jag väldigt besviken att matchen imorn inte visas på 6.an, måste hitta ett ställe där dom visar den och någon att se den med..

Dags att sova!
S
 förra födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Harley

I'll be there!

2009-09-16 @ 17:53:49
Postat av: sofia

Hahah, alltså, apropå matchen. Herregud vilken misslyckad kväll det vart. Jag alex och alex och två till dudes till från jobbet skulle se den. Men vi slutade ju inte föräns nio, men vi tänkte att vi måste ju komma in någonstans. Men efetrsom att det BARA är viafuckingsat som visar skiten är det kanske 5 barer som visar, och tror du inte hela stockholm är precis på de 5 barerna då. Jo precis. Vi endade up på Burger KIng. Hallelujah. Men det blev ju 0-0, så kankse att vi inte missade jätte mcylet, såg du den?



Anyway, jag kommer, såklart, och jag tror att jag får med mig elisabeth från Uppsala också =D

2009-09-20 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0