Onsdag, andra dagen på nollningen och hungrig.

Första föreläsningen hade jag idag och vissa saker klarnade och vissa blev mer invecklade än vad de var innan. Sedan åkte jag hem, åt lunch och tog en powerwalk. Så nu sitter jag i soffan nyduschad och har fått på mig lite shyssta kläder inför pubrundan som är nollningens andra aktivitet. Jag är lite nervös eftersom jag åker dit själv men hopaas att jag kan hooka upp med några sköna människor. Det löser sig, förhoppningsvis.

Föreläsning imorgon också och efter det ska vi klubba, oj oj. Party! Måste hinna till biblioteket och skriva ut mitt cv samt åka till nordstan och lämna de på ett café där som söker en ny medarbetare. Tjo, de jobbet vill jag ha!

Okej, time to make some food. Blodpudding, GULP!

LOVE
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0