Premiär och mål!

Hemma efter min första match i IBK Göteborgs tröjan ( som btw när det är borta match är väldigt likt barcas) och enligt min bedömare var jag värd en 7 av 10.
Matchen då, jo första perioden gick som på räls, vi vann den med 6-3 mot ett lag som alltså kvalade till Elitserien förra året (vi kom tydligen typ 3.a i div 2). Och av dom 6 målen gjorde alltså jag ett, nej det var ingen fösare som min pappa trodde, ett frislag och lyckades skjuta mellan muren och upp i nättaket, inte det vanligaste jag brukar men roligt! Men, vi lyckades inte hela vägen utan slutresultatet blev 11-7 men vi är ganska nöjda, i alla fall med första perioden!

Men nu ska jag inte skriva mer, ska hjälpa till med maten och sen bara kurera mig så jag blir frisk!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0