Redo för filmkväll

Igår när jag och T städade och plockade bort en del grejer hittade vi en dvd, jag hade ju en med mig men den vill inte ha något fungerande ljud.. I alla fall så har jag kopplat in den andra nu och den fungerar, synd bara att vi packade ner fjärrkontrollen i en låda som nu är nere i källaren dit vi inte har någon nyckel. Aja, får fungera tills vidare!

Hade en stressig morgon idag, hade ätit frukost kl tjugo i åtta när jag insåg att jag hade körlektion kl åtta. Efter att ha kastat mig upp på cykeln kom jag bara 3min sent.
Skola hade jag också idag, sista föreläsnigen inför tentan.. allvaret närmar sig..

Förra veckans adjektiv glömde jag att berätta, kavat. Lite otippat men kul också. Väntar och se vad det blir den här veckan.
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0