Riktig helg!

Nu denna helg, behöver jag inte tänka på skolan för femöre! har gjort min första tenta och det känns helt okej, men det räcker för den här gången.

Dock dök det upp något betydligt mer intressant idag, en riktig chans, men just nu.. Vet inte riktigt vad jag ska göra, vill ju göra båda! Men har lite tid kvar att fundera på, och sen bestämmer ju inte bara jag..

Nu är det lite hemma fix som gäller innan det blir tenta fest! Vilket blir riktigt trevligt hoppas jag, men ganska lugnt för min del, det är ju match i helgen!

S

a black cloud's hanging over town tonight
but i don't mind
i don't mind
there's a cold breeze coming through the summer air
but i'm not scared
i don't care
'cause we dance the night away
let's dance the night away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0