Skola, träning, vardag

Sitter hemma just nu och tittar på sporten, inser att jag måste övertyga T om att vi ska se fotboll imorn.. Idag har det varit skola, en föreläsning som hette Det dynamiska jordklotet Vilket var intressant och handlade om geologi vilket jag inte vet så mycket om men nog är användbart. Har även läst i min bok, dock inte så fokuserat men än är det långt kvar till tentan!
Imorn blir det först föreläsning 0900-11.30 sedan är det studiebesök på eftermiddag, så det ska bli kul, måste bara komma på någon vettig lunch. Sedan blir det fika med A någonstans i stan, mys.

Idag var det som sagt träning, hann bara hem och byta om innan jag kastade mig upp på cykeln i ösregnet (Ha alltid ett paraply i väskan!) Så var väldigt hungrig på träningen så det var väl inte min bästa, det var dessutom fys sista halvtimmen, men det är bara att träna mer. Hittade faktiskt en yo, yo, yo yorist (en jurist på handels, fast nu under nollningen är dom gangsters) så vi kommer mötas på lördag då det avgörs i nollkampen, vi SMIL ligger 8p efter språkarna så det kommer bli jämt!

Nog dags att sova, T är på nollning och jag börjar som sagt nio imorn!
Sov så gott!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0