Söndag, vad mer?

Jaha, då var nollningen över och igår blev jag en Etta. Kvällen började hos A där vi drack lite bubbel och umgicks innan vi gav oss vidare. Middagen var på ett Hotell vars namn jag inte kommer ihåg men trevligt var det, vi i SMIL fick ätan att ha två personer som fick priser, både I och O fick varsitt. Båda väl förtjänt!
 Sedan var det dags, efter middagen presenterades vem som hade vunnit årets nollkamp, och det var jämt. men SMIL slutade på en hedrande andra plats, vilket var bra men alltid surt att vara tvåa.
Efter det beslutade vi oss får at dra vidare till trädgårn, så vi var ca 10 st som gick dit. Var ett väldigt stort ställe så dom brukar även ha konserter där, men det var roligt!
Så runt tre begav jag mig med onda fötter hemmåt och hamnade i säng runt halv 5, efter en mycket trevlig kväll!

Så idag blev jag först väck kl 11 men då var jag helt borta, vaknade igen vid 12 och bestämmde sen träff med O för att äta lunch. Blev sedan en långprommenad i det härliga vädret genom stan för att hämta min cykel vid skolan. Sedan var det tänkt att jag skulle tvätta men jag och T hade bokat fel dag så det blir imorn istället. Och nu sitter jag här vilket jag inte borde då jag måste plugga.

Saga


Kommentarer
Postat av: mamma

En etta blir du väl när du har tagit din första poäng?

2009-09-06 @ 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0