Städat och klart

Nu har jag städat hela lägenheten, men T vi måste se till att boka in en riktigt storstädning snart! Men det går att bo här nu i alla fall. Så Nu ska jag kasta mig in i böckernas värld och börja plugga, när som helst, snart, om en stund..
Mami kommer vid tre och innan dess ska jag  till apoteket och bli av med den här förkylningen! Och idag blir nog också dagen då jag köper mitt första busskort för igår var jag nära på att få böter, inte bra. Det kostar nämligen typ 300:- i månaden med busskort, och 1200:- för böter, inte värt det!

Dags att ta tag i saker och ting!
S

Kommentarer
Postat av: Tuva

Ååå, va skönt att du städat. Mysigt att komma hem till en ren lägenhet! Jag kommer till centralen vid halv 9... :) Puss!

2009-09-13 @ 13:52:33
URL: http://tuvaochsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0