STOCKHOLM BABY!

Ja, så var jag tillbaka i Stockholm igen. Stannar bara över natten och far tillbaka imorgon kväll. Anledningar till mina visiter i huvudstaden är bilkörningen. Ny uppkörning den 28 september och då måste jag kunna alla vägar utantill i Sollentuna.. och Silverdal. Mycket viktigt! Suck...

Har hunnit med lite promenader idag i solen. En med Tessie och en Lollo, det känns härligt att träffa flickorna och bli påmind om att man faktiskt har lite vänner. Hihi. Snart blir det, som sagt, bilkörning med pappa och där efter ska jag träffa O.

Känner mig förövrigt lite nedstämd av någon underlig anledning. Kan bero på att det inte har blivit så mycket träning på sista tiden kanske. Men ändå, känns tungt på något sätt. Behöver lite tips på vad som kan få mig att känna mig lite gladare...



Älsklingspojken

LOVE
T


Kommentarer
Postat av: Alex

Tjena, hur är det med dig? :-) nollning i veckan?



/ALEX

2009-09-06 @ 12:33:57
URL: http://poetdiet.blogspot.com
Postat av: Alex

Oh, härligt med en liten tripp. Vad har du hunnit med i STHLM då? :-)

Med mig är det lite...slitet. Men synd att klaga, kunde ju varit värre.



Haha, du skulle säkert vinna mot mig i det. Får se om jag ska vara med och bowla. Kanske sätter mig i en stol eller något med en öl, haha.. (Lät nästan tragiskt) Men det visar sig. :-)



Hoppas allt går bra på hemresan, vi hörs!



/Alex

2009-09-06 @ 16:58:53
URL: http://poetdiet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0