Sweet dreams or a beautiful nightmare

Som S skrev igår var jag på nollnig i natt, denna gång på studentklubben vilket var mycket trevligt. Dansade, umgicks med folk och lärde känna en och annan person som jag inte hade träffat tidigare. Bland annat fick jag  två bloggadresser som jag ska kolla strax vilket var lite originellt, här ger vi inte mobilnr, vi langar bloggar. Mycket kul! I alla fall, nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Dricker lite kaffe och ser på MTV. Ska väl strax läsa lite, har ju trots allt lite att läsa. Flummig kurs men den är nog lite intressant ändå.

Juste, igår när jag gick hem. Oj, oj. Vagnen som skulle ta mig från Valand till Härlanda hade slutat gå så i renget gick jag till brunnsparken där jag kunde ta ettan. Men eftersom det var så blött började mina pumps att skava så jag tog av de och gick barfota. Jag var redan så blöt om fötterna så det kvittade liksom. Men ja, smart som jag är kollar jag för mycket på husen så att jag hela tiden känner igen mig och slår foten i en trasig flaska. Min lilltå började blöda och det såg inte bra ut. Det är ett ganska långt jack i tån nu men jag överlever. Sista biten igår pratade jag med en mycket trevlig chalmerist, skoj.

Nu ska jag läsa mina nyfunna vänners bloggar och se vad för klokt de skriver!!

LOVE
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0