Ti-ti-ti-tisdag!

Min dag idag har varit trevlig. Började med att jag sov över powerwalken som skulle tas vid nio med S men sov som en stock och gick istället upp runt tio. Åt lite frukost och masade mig iväg med S till skolan och fixade min finsittningsbiljett och köpte falukorv. 800g för 15 kr på netto. Det må jag säga var bra pris!! Sedan blev det spontan träff med Robin och en mysig sådan var det. Sedan blev det fika med Lizette som egentligen skulle varit ett träningspass men attans liksom, vi hittade inte och en massa tjafs. Men men, trevligt var det ändå.

Sedan åkte jag hem, gick ut och gick en långpromenad och sedan läste jag i en timme. Mycket bra! Sen var det idol och nu bloggar jag och ska kolla lite här på internet och så. Vilket liv.

Nej, nu börjar the mentalist igen. Superkul!

LOVE
T

Kommentarer
Postat av: Elli

Haha, jo, men kontrollanterna dyker upp när du minst anar det =P Och vad bra att du hann fixa en finsittningsbiljett nu innan de tog slut =)

Nu blir det sängen.. men ses imorn =)

2009-09-08 @ 23:08:35
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0