trött tisdag

Har haft introduktion idag om samhället och miljön som är delmoment två. Kommer nog bli ganska lärorikt, men det var skönt att det bara höll på till 11. Sedan var det tvätt och lunch hemma hos O vilket var en bra kombination.
Strax är det körlektion och handling som gäller, nu finns det verkligen inget att äta här. Efter det blir det laddning för match, 19.30 mot pixbo!

Imorn kommer H vilket passar väldigt bra just nu. Ska även äta middag med M-O vilket alltid är uppskattat!
Nu måste jag ta tag i saker, ska anmäla mig till vårens kurser, så måste hitta några papper för att lyckas med det.. Och sen kan jag ju passa på att säga att det inte blir något jobbande för min del den här gången, tråkigt men jag försökte i alla fall!

Önskar att allt ordnar sig för dig, för du är värd det bästa! Saknar dig och skickar alla mina finaste tankar till dig!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0