Vet ni vem wikipedianen är?

Jo, det fick jag lära mig på den ganska onödiga föreläsningen om universitets biblioteken i göteborg. Så för att svara på min fråga är alltså wikipedianen, en man i 33års åldern som är singel och fyller i fakta på wikipedia. Visste inte äns att det fanns en benämning på dem så något lärde jag mig iaf. Sen var det vanlig föreläsning, till skolan och fixade några gamla tentor att kolla på och läste lite innan min första körlektion här i GBG

Min lärare var en gamal farbror som hette bror och vi körde raka vägen ner på stan till scandinavium, "bara att följa skyltarna" men det gick faktiskt bra. Men det är inte länge man sitter i bilen när lektionen bara är 40min, men det är väl bara att vänja sig.

Sedan forjag tillbaka för att gå på Funkraggen och skrev upp mig  på de tre essen och x3me, får se vad det blir av det, men synd att man inte har mer tid egentligen!

Och dagens bästa: H är här nere så hämtade honom vid stationen, och han stannar till lördag!
Godnatt
Saga


Kommentarer
Postat av: Alex

Jag vet inte, men det går säkert över snart.. hoppas jag :-) får försöka tänka positivt..



Ha det gött och ta hand om dig.

2009-09-09 @ 23:05:12
URL: http://poetdiet.blogspot.com
Postat av: Alex

Det ska jag göra, tack!

:) hare

2009-09-09 @ 23:32:28
URL: http://poetdiet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0